fbpx

Útmutató a folyamatokhoz

Ebben a bejegyzésben részletes betekintést nyújtunk a kapcsolatfelvételtől kezdve a végső felújításig. Az alábbi pontokat fogjuk részletesebben bemutatni:

  1. Kapcsolatfelvétel
  2. Állapotfelmérés
  3. Költségvetés
  4. Szerződéskötés
  5. Felújítás
  6. Hasznos információk

1. Kapcsolatfelvétel: nálunk a kapcsolatfelvétel 3 formában történhet, ezeket fogjuk bemutatni.

  • Kapcsolat – űrlap: a weboldal fejlécében a Kapcsolat fül alatt található, és az alábbi képen látható módon lehet szakszerűen kitölteni. Miután ez megtörtént 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletekkel.
  • Árajánlat – űrlap: az Árajánlat oldalon található, és az alábbi képen látható módon lehet szakszerűen kitölteni. Miután ez megtörtént 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot az árajánlat érdekében.
  • Továbbá lehetősége van a +36303660936 telefonszámon, illetve az info@telehome.hu e-mail címen keresztül felvennie velünk a kapcsolatot.

2. Állapotfelmérés: az állapotfelmérést 2 formában lehet igénybe venni, ami az állapotfelmérés módja (személyes vagy digitális) szerint kerül kiválasztásra.

Felújítás

Személyes állapotfelmérés
10.000 Forint + ÁFA
  • Pontos felmérés, egyeztetés
  • Szakszerű tanácsadás
  • Pontos, részletes költségvetés

Felújítás

Digitális állapotfelmérés
INGYENES elsőkörben
  • Pontos adatok egyeztetése
  • Részletes leírás és kapott anyagok alapján
  • Hozzávetőleges költségvetés

3. Költségvetés: nagyon részletes és pontos költségvetéssel dolgozunk. A pontos költségvetés elkészítéséhez elengedhetetlen a személyes felmérés. Ez iránymutatást ad a megrendelőnek az elvégzendő munkálatokról és ezek nagyságáról. Minden esetben ez alapozza meg a lakásfelújítási munkálatokat. Ennek az elkészítése idő és munkaigényes, a díjköteles állapotfelmérés is ide vezethető vissza.

Az alábbi képeken bemutatjuk az általunk készített költségvetés néhány oldalát mintaként, ez minden esetben különböző tételeket tartalmaz és személyre szabottan kerülnek elkészítésre. A költségvetés tartalmazza az anyagot és a díjakat külön-külön és összesítve feltüntetve is.

4. Szerződéskötés: amennyiben az árajánlat elfogadásra került, a következő lépés minden esetben a szerződéskötés. A szerződés előre meghatározott árakkal, fizetési ütemezéssel és kezdési, illetve befejezési dátummal kerül elkészítésre, aláírásra. Az alábbi szerződésekben tudunk segítséget nyújtani az ügyfeleink részére:

  • Fővállalkozási szerződés: az adott felújítási munkálatra szól.
  • Vállalkozási szerződés: MÁK által közzétett, állami támogatás igényléséhez szükséges szerződés.
  • Továbbá: állami támogatáshoz szükséges számlaösszesítő vezetése, megfelelő számlák (27%, anyag-munkdaíj megjelölés) kiállítása.

5. Felújítás: a szerződésben meghatározott időpontban elkezdődnek a munkálatok, amelyek végig szakember által felügyeltek. A munkálatok előre gondosan megszervezett ütemben haladnak és ezektől csak kivételesen esetekben térünk el, így biztosítjuk a problémamentes munkavégzést. Amennyiben pótmunka válna szükségessé, netán változás lépne fel időközben, akkor egyeztetés után folytatjuk a munkálatokat. A munka közben folyamatos kapcsolattartás van a Megrendelővel, így nyomon tudjuk követni az igényeket és összehangolni a munkálatokkal. A keletkezett hulladékot – kivéve ha megrendelő szeretné intézni – minden esetben elszállítjuk és a végén takarítást végzünk. Végül a munkálatokat mindig szerződésben rögzített véghatáridőre átadjuk.

6. Hasznos információk: az alábbi hivatkozásokon válogasson lakásfelújítási szolgáltatásaink között, tekintse meg referenciamunkáinkat, illetve extra szolgáltatásaink. 

Továbbá összegyűjtöttünk néhány fontos blog bejegyzésünket, amelyek hasznosak lehetnek mielőtt belekezdene a felújításba:

Kedvet kapott a lakásfelújításhoz? Válasszon minket és kérjen árajánlatot! Hiszen már tudja, hogyan működik nálunk a folyamat!